Домашня сторінка проекту
https://twinspace.etwinning.net/87561/home
Представлення української команди.
1) TwinSpace
https://twinspace.etwinning.net/87561/pages/page/595913
2) Презентація учнів
https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vRKRIn_CKSNvVqDKGwlxLS2E9uQ52yDTGqIKslZlC3yzvWqwGv555k7rRK8zOrCgE4Mlso5suU3aG-_/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.p
Онлайн зустрічі:
- з глухими учнями з Йорданії у квітні
- зі школярами з США у травні
https://twinspace.etwinning.net/87561/pages/page/645829
Завдання 1: про роль мови жестів
1) Фото і відгуки учнів та вчителів
https://twinspace.etwinning.net/87561/forum/81813/thread/920201
2) Цифровий сертифікат учениці Колісніченко Ірини від керівника проекту Хузами АльМомані за креативне мислення під час виконання першого завдання.
https://twinspace.etwinning.net/87561/pages/page/595710
Завдання 2: створення казки
1) TwinSpace:
https://twinspace.etwinning.net/87561/pages/page/596864
2) Учнівська Google презентація казки
https://twinspace.etwinning.net/87561/pages/page/596864
3) Учнівська казка у вигляді книги на сайті Bookemom
https://www.bookemon.com/flipread/814110/the-four-animals-in-the-wood-part#book/
4) Учнівська відео презентація казки
https://www.youtube.com/watch?v=-bLXYqIwFcY
5) Цифровий сертифікат нашим учням за надихаючі ідеї під час виконання другого завдання від керівника проекту Хузами АльМомані
https://twinspace.etwinning.net/87561/pages/page/595710
Завдання 3: створення і відгадування пазлів
1) TwinSpace
https://twinspace.etwinning.net/87561/pages/page/596865
2) Створення падлету про країни, учасники проекту
https://padlet.com/nbyzova/7u4bp2t3uf5l
3) Створення пазлів:
- про Києво-Печерську Лавру
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1ec781f5dd06
- про українську мову
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3278bf69d79f
Завдання 4: про упередженості
1) TwinSpace
https://twinspace.etwinning.net/87561/pages/page/596866
2) Учнівська презентація про упередженості
Завдання 5: про один день у житті
1) TwinSpace
https://twinspace.etwinning.net/87561/pages/page/603254
2) Cторінка про міжнародний День глухих
https://twinspace.etwinning.net/87561/forum/81813/thread/930960
3) Учнівська презентація про один день у житті
Робота учнів у e-twinning проекті Music and Stories as Learning Tools висвітлювалась на моєму вчительському блозі за посиланням
https://troyeshchyna.blogspot.com/2018/06/2018-2019.html
Тривалість проекту:
06.04.2019 - 19.06.2019
Суть проекту в організації співпраці глухих дітей з Йорданії зі звичайними школярами з України та з країн Америки, Азії, Африки, Європи шляхом використання пісень та історій як інструментів навчання в різноманітті IT технологій.
Мета проекту:
Допомогти учням, частина яких глухі, дізнатися більше про інші культури в дружній атмосфері та взаємній повазі, підвищити свою впевненість у собі і зробити навчання дуже цікавим процесом.
Також:
- Поліпшення рівня володіння англійською мовою. Діяльність з використанням музики та історій допомогла учням покращити свою англійську мову.
- Кращі навички роботи з комп'ютером через впровадження нових веб-інструментів.
Мої учні використовували засоби, придатні для глухих. Таким чином, всі учні змогли ділитися своїми ідеями і думками і легко спілкуватися та співпрацювати.
Мої учні працювали над проектом в командах (які представляли лідери) на уроках у спеціально відведений час, а також з домашніх комп'ютерів у Google Classroom.
Учні були задіяні у таких видах діяльності:
Представлення команд.
Онлайн зустрічі
Завдання 1: про роль мови жестів
Завдання 2: створення казки
Завдання 3: створення і відгадування пазлів
Завдання 4: про упередженості
Завдання 5: про один день у житті
Я пам'ятаю, як мої учні були вражені, що будуть співпрацювати не тільки зі звичайними школярами, але і з глухими учнями, їхнє особливе ставлення до проекту та бажання брати участь в ньому, щоб зробити цей світ кращим для всіх.
Їхня перша дискусія про мову жестів, яка використовується для людей з особливими потребами, була дуже зворушливою. І, зрештою, працюючи в міжнародних командах, спільно виконуючи завдання чи спілкуючись у чаті, вони прийшли до висновку, що не бачать і не відчувають ніякої різниці між ними і глухими учнями.
Перша онлайн зустріч з глухими учнями з Йорданії була настільки цікавою, що продовжувалась поза виділений попередньо час.
Моїм учням також вдалося побороти часові розбіжності в 10 годин і провести онлайн зустріч з американськими учнями зі своїх домашніх комп'ютерів.
Робота на платформі Bookemon і cтворення кінця казки, запропонованої глухими дітьми, було дивовижною діяльністю. Мої учні працювали в командах і виглядали настільки творчо, що я впевнена, що вони запам'ятають ці моменти назавжди (це не просто слова, я бачила їхні очі і обличчя).
Разом з учнями з Пакистану вони створили презентації про забобони, обговоривши спільність та відмінність їх в різних культурах.
Презентація моїх учнів про один день у житті стала продовженням міжнародного Дня глухих, про який поділились учні з Йорданії.
У проекті також було багато просто задоволення. Наприклад, слухаючи пісні, скоромовки, виконуючи кросворд з Азербайджану або створюючи та відгадуючи головоломки про відомі місця у своїх країнах на платформі головоломок, чого мої учні ніколи раніше не робили.
Для мене це був чудовий досвід роботи в команді під керівництвом Хузами АльМомані зі школи для глухих з Йорданії, яке здійснювалось дійсно професійно. Спільно з вчителями я створювала завдання, доповнювала їх, ділилась досвідом використання IT технологій та навчалась у них. Вчителі вели активне обговорення завдань у додатку WhatsApp.
Але в цьому проекті було щось більше. Мої учні і я відчували атмосферу доброзичливості, любові та підтримки всіх.
Я вважаю, що проект Music and Stories as Learning Tools вартий того, щоб про нього розповідати.
Я рада, що мої учні і я були його учасниками.
Суть проекту в організації співпраці глухих дітей з Йорданії зі звичайними школярами з України та з країн Америки, Азії, Африки, Європи шляхом використання пісень та історій як інструментів навчання в різноманітті IT технологій.
Мета проекту:
Допомогти учням, частина яких глухі, дізнатися більше про інші культури в дружній атмосфері та взаємній повазі, підвищити свою впевненість у собі і зробити навчання дуже цікавим процесом.
Також:
- Поліпшення рівня володіння англійською мовою. Діяльність з використанням музики та історій допомогла учням покращити свою англійську мову.
- Кращі навички роботи з комп'ютером через впровадження нових веб-інструментів.
Мої учні використовували засоби, придатні для глухих. Таким чином, всі учні змогли ділитися своїми ідеями і думками і легко спілкуватися та співпрацювати.
Мої учні працювали над проектом в командах (які представляли лідери) на уроках у спеціально відведений час, а також з домашніх комп'ютерів у Google Classroom.
Учні були задіяні у таких видах діяльності:
Представлення команд.
Онлайн зустрічі
Завдання 1: про роль мови жестів
Завдання 2: створення казки
Завдання 3: створення і відгадування пазлів
Завдання 4: про упередженості
Завдання 5: про один день у житті
Я пам'ятаю, як мої учні були вражені, що будуть співпрацювати не тільки зі звичайними школярами, але і з глухими учнями, їхнє особливе ставлення до проекту та бажання брати участь в ньому, щоб зробити цей світ кращим для всіх.
Їхня перша дискусія про мову жестів, яка використовується для людей з особливими потребами, була дуже зворушливою. І, зрештою, працюючи в міжнародних командах, спільно виконуючи завдання чи спілкуючись у чаті, вони прийшли до висновку, що не бачать і не відчувають ніякої різниці між ними і глухими учнями.
Перша онлайн зустріч з глухими учнями з Йорданії була настільки цікавою, що продовжувалась поза виділений попередньо час.
Моїм учням також вдалося побороти часові розбіжності в 10 годин і провести онлайн зустріч з американськими учнями зі своїх домашніх комп'ютерів.
Робота на платформі Bookemon і cтворення кінця казки, запропонованої глухими дітьми, було дивовижною діяльністю. Мої учні працювали в командах і виглядали настільки творчо, що я впевнена, що вони запам'ятають ці моменти назавжди (це не просто слова, я бачила їхні очі і обличчя).
Разом з учнями з Пакистану вони створили презентації про забобони, обговоривши спільність та відмінність їх в різних культурах.
Презентація моїх учнів про один день у житті стала продовженням міжнародного Дня глухих, про який поділились учні з Йорданії.
У проекті також було багато просто задоволення. Наприклад, слухаючи пісні, скоромовки, виконуючи кросворд з Азербайджану або створюючи та відгадуючи головоломки про відомі місця у своїх країнах на платформі головоломок, чого мої учні ніколи раніше не робили.
Для мене це був чудовий досвід роботи в команді під керівництвом Хузами АльМомані зі школи для глухих з Йорданії, яке здійснювалось дійсно професійно. Спільно з вчителями я створювала завдання, доповнювала їх, ділилась досвідом використання IT технологій та навчалась у них. Вчителі вели активне обговорення завдань у додатку WhatsApp.
Але в цьому проекті було щось більше. Мої учні і я відчували атмосферу доброзичливості, любові та підтримки всіх.
Я вважаю, що проект Music and Stories as Learning Tools вартий того, щоб про нього розповідати.
Я рада, що мої учні і я були його учасниками.
No comments:
Post a Comment