Н.Бизова, автор передового педагогічного досвіду на тему:
"Мультисенсорне навчання англійської мови
з використанням мережі Інтернет"
"Мультисенсорне навчання англійської мови
з використанням мережі Інтернет"
Лютий 2022
Люблю навчатися. Особливо коли бачу перспективи використання здобутих знань.
Січень 2022
В гімназії "Троєщина" з 10 по 28 cічня 2022 року триває реєстрація учасників другого етапу міжнародного проєкту "ENGin".
.
Грудень 2021
Більше 50 учнів гімназії "Троєщина" (7-11 класи, вчителі: Н.Бизова, Т.Покотило, Т.Савченко, Т.Царенко, О.Шатрова, В.Комчук) записали свої відео і надіслали англомовним одноліткам-партнерам міжнародного проєкту ENGin з США, Британії, країн Близького Сходу, Індії, Ямайки, щоб привітати з Різдвом і Новим роком та подякувати за щотижневе спілкування один на один протягом першого семестру!
Ось одне з відео від учнів 9-В класу (Вчитель Т.Покотило)! Що може бути краще за щире привітання, записане під час перерви, наповнене справжніми емоціями, почуттями вдячності волонтерам ENGin за живе спілкування англійською мовою. Молодці!!!
__________
Щасливого всім Нового року і радісного Різдва!
Нехай новий рік буде мирним і щасливим для всіх! Успіхів в новому році і задоволення від подальшої участі в програмі ENGin!
Мене запитують, як швидко поліпшити свій рівень англійської?Відповідаю: потрібно просто правильно організуватись. )
Вивчення англійської має стати звичайною корисною справою, як, наприклад, чищення зубів, - швидко, щоденно, освіжаюче. )
На відео я розповідаю, як це зробити, скориставшись Randall's listening lab, яка є у вільному доступі в Інтернеті і надасть вам таку можливість безкоштовно).
Посилання на Randall's listening lab знаходиться в описі до відео на Ютубі.
Close to nature (Поруч з природою) - остання тема, яку ми вивчили з 7-класниками гімназії "Троєщина". Працюючи на міжнародній платформі iEARN, разом з учнями з Тайваню (вчитель О.Куліш) створили 2 підсумкові презентації.
В ході співпраці гімназисти провели дві Зум конференції з тайванськими учнями, представили підготовлений матеріал і пограли в Кахут гру на тему: "Глобальні питання розвитку."
Суть першої презентації - визначитись з глобальними проблемами сталого розвитку країн світу (зокрема, Тайваню і України).
Суть другої в тому, щоб вибрати в дворі коло свого дому дерево чи кущ, чи квітку, за якою будуть вестись спостереження, і визначити проблеми, які очікують цю рослину, продумати план допомоги.
20 грудня кур'єр Укрпошти доставив учням 7-А, Є, Д класів гімназії "Троєщина" новорічні листівки від учнів з Японії ( наші листівки теж прибули в Японію) як елемент співпраці в iEARN.
А сьогодні о 7.30 ранку до початку уроків (через різницю в часі) гімназисти зустрілись з японськими друзями на Зум конференції, щоб представити новорічні страви України та познайомитись зі стравами Японії.
Наймолодші учасники міжнародного проєкту "ENGin з гімназії "Троєщина" поділилися враженнями від проєкту. Учні також дали поради тим, хто в подальшому стане учасниками. Приємно спостерігати, як мої 7-класники на відео міркують та висловлюються не лише українською, але і англійською, яка помітно поліпшилась за період регулярного спілкування з англомовними друзями в першому семестрі.
Дякуємо волонтерам і всій команді ENGin, яка лише в гімназії нараховує більше 50 учасників (з 7 по 11 класи)!
Запрошуємо гімназистів, які бажають брати участь у проєкті в другому семестрі!
Завершуються семестрові контрольні роботи з читання, аудіювання, письма та говоріння на уроках англійської мови у моїх 7-х класах гімназії "Троєщина.
Листопад
30 листопада після тривалого електронного спілкування ми стрілись в Зумі з японською вчителькою Юкі Яманіші та її колегами з метою тестування технічного обладнання та обговорення питань запланованої на 21 грудня Зум зустрічі учнів гімназії "Троєщина" м.Києва та учнів Kawanaka-nishi School з міста Сімоносекі.
За багато років співпраці з вчителями в iEARN, це буде моя перша онлайн зустріч з японськими учнями та вчителями. Оскільки вона буде проходити напередодні Нового року, то гімназисти підготували власноруч зроблені Новорічні листівки і відіслали їх Укрпоштою японським одноліткам, а також готуються представити під час Зум зустрічі страви, які українці споживають на Новий рік! Новорічні листівки японських школярів теж в дорозі!)
Жовтень
Учні 7 класів гімназії "Троєщина" 20 жовтня розпочали роботу із Зум зустрічі зі школярами з Тайваню на міжнародній платформі iEARN в навчальному колі "Глобальні теми".
Під час зустрічі школярі поспілкувались про власні інтереси, школу, цікаво представили інформацію з різних локацій гімназії та з дому: зі спортивного майданчику, двору, класів, коридорів.
Вересень
У День знань учні 7 класу гімназії "Троєщина" отримали Сертифікати з Відзнакою за активну участь у Навчальних колах міжнародної сітки iEARN.
Які вони молодці! І зараз в їхніх очах бачу бажання ставити ще вищі цілі! В цьому році беремо курс на активізацію навичок англомовного говоріння за підтримки школярів світу та волонтерів США.
У святковий день повезло найбільше 7-Є класу - у них сьогодні було 2 уроки англійської за розкладом, тож другий ми провели на свіжому повітрі у формі навчальних ігор у міні групах.)
_____
Успіхів усім в новому навчальному році! Зі святом!
7 вересня в.о. директора гімназії "Троєщина" В.Солопенко підписав Меморандум про співпрацю та партнерство гімназії з американським Фондом Манофф в рамках "ENGin" - Програми підвищення рівня володіння і практикування розмовної англійської мови школярів та студентів 13-22 років.
Програма передбачає унікальне безкоштовне онлайн спілкування гімназистів один на один з англомовним волонтером\кою однолітком зі спільними інтересами мінімум 1 годину щотижня протягом року з домашнього комп'ютера.
Батьки та учні знайомляться з інформацією про "ENGin" на блозі, який я веду як координатор проєкту в гімназії, а також у вчителів, які є координаторами проєкту на своїх паралелях: Т.Покотило, О.Шатрова, Н.Мозгова, Т.Царенко, Т.Савченко, Т.Кондратенко, В.Комчук.
Серпень
Вимоги програми для 7 класу
Кожного року мої колеги і я збагачуємо свої професійні вчительські навички та уміння на практиці в гімназії "Троєщина", а також навчаючись на різноманітних курсах.
Я влітку опрацювала три курси в Інституті післядипломної освіти:
- як вчителю англійської мови досягти успіху на уроці,
- рольова гра на уроці,
- залучення учнів до театру на уроці.
Я рада, що мені є ще чому повчитися! Сподіваюся, що учням буде цікаво, інформативно та пізнавально на моїх уроках.)
No comments:
Post a Comment