2011-2017
2011/2012One Day in Life
Міжнародний проект "Один день у житті"
Керівник проекту: Кріс Баер (США)
Учасники проекту:
Наталія Бизова (гімназія "Троєщина, Київ)
Ліса Чілдерс (США)
та учні 8-9 класів гімназії "Троєщина" (Україна)
і учні середньої школи з міста Канзас (США)
Результати участі у проекті:
1) створення спільного українсько-американського майданчика для спілкування школярів в інтернеті
DayintheLife2011
2) представлення гімназії "Троєщина" на інтернет майданчику Troyeshchyna Gymnasium Ukraine
3)представлення школи з Канзасу на інтернет майданчику High School in Kansas City
4) спілкування гімназистів та учнів з Канзасу у формі обміну інтернет повідомленнями на сторінках майданчика
What would you like to know about Kansas
What would you like to know about Kyiv?
5) спільна робота гімназистів та американських школярів у віртуальних класах у міжнародному проекті "One Day on Earth" - по створенню українсько-американського альбому одного дня - 11.11.11
Ms Byzova's Class (Київ)
Mrs Childer's Class (Канзас)
6. проведення відеоконференції Київ-Канзас через скайп
2012-2013
One Day on Earth
I. Гімназисти продовжили працювати з вересня 2012 по січень 2013 року в Інтернет проекті "Один день у житті" Міжнародної навчальної і ресурсної сітки (IEARN) за підтемою "Обмін фото з життя в різних країнах"
Учасниками проекту були школа з Челябінська (Росія), з Кастаік (США) і з Києва (гімназія "Троєщина", Україна).
Крім того, в ході даного проекту були створені міні проекти одного дня "Onе Day on Earth":
12/12/12 in Russia (школа з Челябінська)
12.12.12 in Ukraine (гімназія "Троєщина", Київ), який складається з кількох частин:
OLIA (9-A TEAM). 12.12.12
KSUSHA (9-A TEAM). 12.12.12.
YURA AND NICK (9-V TEAM) 12.12.12
9-G TEAM! PROJECT 12.12.12.DREAMS
10-B TEAM! 12.12.12
II. Новим аспектом у використанні Інтернету стала робота учнів з січня по травень 2013 року в інтернет Колі №1 "Місця та перспективи"(старша школа) за міжнародним проектом IEARN.В Коло №1 були залучені учні з України (Київ - гімназія "Троєщина", Харків), Білорусії (Вітебськ, Міорі) і США (Уолдвік, Де Сото).
В результаті співпраці на форумах IEARN з січня по травень 2013 року
учасниками Кола №1 були створені два спільні проекти:
"Місцеві таємниці природи" (Школа Міорі, Білорусія) та "Навчальні системи" (Гімназія "Троєщина")
Читати детальніше
2013-2014
Global Issues (Ukraine, USA, Moldova, Belarus)
My City project (USA, Ukraine, Belarus, Rumania, Turkey, Russia)
YoungCast project (Spain, Ukraine)
Робота в колі країн
2014-2015 рік
IEARN Computer Chronicles
Знайомство з партнерами з США, Іорданії, Словенії, Пакістану, Тайваню в міжнародному проекті IEARN Computer Chronicles у вигляді представлення вчителя і діалогу з міжнародними колегами на форумі IEARN.
Представлення учнів гімназії для проекту "Комп'ютерні хроніки", IEARN
Знайомство з командою учнів з Тайваню у проекті "Комп'ютерні хроніки", IEARN.
Представлення ідеї проекту Pets учнів гімназії "Троєщина" для IEARN Computer Chronicles
Створення IEARN проекту "Pets" учнями 8 класу.
Підготовка з учнями 8-11 класів матеріалів для IEARN проекту Computer Chronicles
Підготовка гімназійного проекту-завдання "Behaviour Around the world" для IEARN кола 2015 (для учнів з США, Індії, Пакістану, Іорданії, Сьєрра Леоне).
2015-2016
Our rivers - our world
СТВОРЕННЯ І ПРЕЗЕНТАЦІЯ ГІМНАЗІЙНОЇ ІДЕЇ ПРОЕКТУ НА ТЕМУ "РИБИ В РІКАХ" ЗА ПРОЕКТОМ "НАШІ РІКИ, НАШ СВІТ" (IEARN 2016)
Співпраця зі школярами м. Тінек (США) в проекті "Наші річки, наш світ" на форумі IEARN в режимі роботи "учень гімназії "Троєщина" - учень школи Тінек"
Створення учнями 8-в,г класів відео презентації для завершального етапу IEARN проекту "Наші річки, наш світ"
Презентація учнями 8 класів гімназії школярам м. Тінек (США) особистих проектів за темою "Наші річки, наш світ" на форумі IEARN в режимі роботи "учень гімназії - учень школи Тінек" з перенесенням та обговорення на Вікі Тв для подальшої співпраці в наступному навчальному році.
Every student could work in teams and chat in person with their friends from around the world on line on IEARN platform.
Students from different countries created their own projects.
Students from different countries created their own projects.
Hi from Ukraine!
Створення учнями 11-Б класу онлайн презентацій для школярів, учасників кола Education в міжнародному проекті IEARN
https://padlet.com/dasha1605153/mizk87713pi5
https://padlet.com/alexvelicaa/s6msb9rywyz0
https://padlet.com/anutar12/li1g8oveh6u2
https://padlet.com/diana993/knw6vcijovn1
https://padlet.com/yulia_kordik/3ej1zuscvvkb
https://padlet.com/Apelcinsereja/3dzny41o7yrf
2017-2018 рік
1) IEARN проект Places and Perspectives Learning Circle 1
IEARN projects keep going in 2017!
Підведення підсумків роботи
What does it mean to be a Ukrainian?
Character and Place of Living
IEARN Final Projects
Places and Perspectives encourages students to explore regional history, culture, government, and geography by sharing their knowledge with people from different locations.
2) Залучення учнів 8 а, в, г класів ( (вчителі: Н.Бизова, Т.Пікуш, Т.Савченко) до участі у міжнародному проекті Computer Chronicles (IEARN Січень -Травень 2018) з метою створення міжнародної онлайн газети IEARN TROYE-SHCHY-NA
https://padlet.com/alexvelicaa/s6msb9rywyz0
https://padlet.com/anutar12/li1g8oveh6u2
https://padlet.com/diana993/knw6vcijovn1
https://padlet.com/yulia_kordik/3ej1zuscvvkb
https://padlet.com/Apelcinsereja/3dzny41o7yrf
2017-2018 рік
1) IEARN проект Places and Perspectives Learning Circle 1
IEARN projects keep going in 2017!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~
+ Suvarna Kuppa ----- Hyperabad, India
Ambreen Mehboob ----- Qatar
Andre Hedlund ----- Brazil
Ashley Tullar ----- United States
Daria Jelihovschii ----- Moldova
Fatemeh Mirkhosravi ----- Iran
Grusca Dumitru ----- Moldova
Kam O'horo ----- United States
Larisa Gubina ----- Moldova
Lian Yong Kung ----- Malaysia
Mendy Kanu ----- Sierra Leone
Nataliya Byzova ----- Ukraine
Natasha Belozorovich ----- Belarus
What does it mean to be a Ukrainian?
Character and Place of Living
IEARN Final Projects
Places and Perspectives encourages students to explore regional history, culture, government, and geography by sharing their knowledge with people from different locations.
No comments:
Post a Comment