Чому і як оновлені програми 5-9 класів.













Nataliya Byzova Дякую. Було інформативно і цікаво. Я отримала відповідь на своє питання: "Чи може зміст програми в класах бути "плаваючим"? Тобто чи можна вивчати деякі теми у 8 класі, хоча вони вказані у програмі 9 класу і навпаки?". Ви відповіли, що питання переносу змістових тем з класу в клас було болісним при обговоренні, але вирішили, що не слід переносити теми, оскільки учні при переході зі школи в школу стикатимуться з тим, що у них не вивчені певні теми. Гадаю більш правильним було б залишити зміст "плаваючим" в межах двох років, але таким, щоб він був виконаним на кінець базової школи. Чому? Як вчитель англійської мови, який працює за підручниками іноземних видань (які, при всій повазі до українських авторів, є кращими сьогодні), розумію, що буду стикатись з проблемою обрання підручника на 8 клас, оскільки раніше вказана гнучкість давала можливість вивчати теми за "плаваючою" схемою. Це засмучує і є кроком назад, на мою думку.
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
Відповісти24 хвВідредаговано
Керувати
Сергій Горбачов Погоджуюся з Вами, але вирішили поки що так. 
Це половинчасте рішення, але треба мати на увазі реальні проблеми, які можуть виникнути (хоча я особисто не вважаю їх неподоланними) - і звичку до сталого серед певної частини колег
Переглянути переклад
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
Відповісти17 хв
Керувати
Сергій Горбачов Стосовно перенесення тем. 
У певних окремомих випадках, як Ваш, можливо звернутися за затвердженям індивідуальної програми вчителя до РУО. 
Якщо там працюють розумні сучасні колеги, таке комбінування програми не складе проблеми
Переглянути переклад
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
Відповісти12 хв
Керувати
Nataliya Byzova Дякую. А хіба не простіше було записати, що це можна робити на рівні школи, зважаючи на розширення автономії школи?







No comments: