В минулому 2017-2018 році я працювала з учнями 8 класів гімназії "Троєщина", використовуючи електронні підручники.
Переваги::
1. Не треба було учням носити їх у портфелях.
2. Я підібрала і користувалась матеріалами з кількох підручників, оскільки зараз перехідний етап опрацювання Програми.
3. Учнів легко було зосередити на матеріалах підручника на екрані.
4. Легко було комбінувати матеріали електронних підручників з власними електронними наробками.
5. Використання платформи Google Class дало можливість зосередити всі електронні підручники, посібники і матеріали для учнів в одному місці.
6. Учні завантажили підручники на домашній комп'ютер і мобільний телефон і користувались у зручний для них час дома і під час перерви та поза школою.
7.Учням сподобалась ідея електронних підручників.
1. Не треба було учням носити їх у портфелях.
2. Я підібрала і користувалась матеріалами з кількох підручників, оскільки зараз перехідний етап опрацювання Програми.
3. Учнів легко було зосередити на матеріалах підручника на екрані.
4. Легко було комбінувати матеріали електронних підручників з власними електронними наробками.
5. Використання платформи Google Class дало можливість зосередити всі електронні підручники, посібники і матеріали для учнів в одному місці.
6. Учні завантажили підручники на домашній комп'ютер і мобільний телефон і користувались у зручний для них час дома і під час перерви та поза школою.
7.Учням сподобалась ідея електронних підручників.
Недоліки:
1. Взяла в клас по підручнику на парту для індивідуальної роботи, учні іноді випадково клали їх до портфеля - кожен раз треба сдідкувати, щоб залишили на парті, або обрати для цього відповідального.
2. Були поодинокі випадки, коли в учня не працював ні комп'ютер, ні мобільний через заборону батьків ними користуватися - цим учням потрібен підручник.
3. Батьки звикли, що в учня повинен бути реальний підручник і спочатку з деякою недовірою ставляться до електронних - з часом це проходить.
1. Взяла в клас по підручнику на парту для індивідуальної роботи, учні іноді випадково клали їх до портфеля - кожен раз треба сдідкувати, щоб залишили на парті, або обрати для цього відповідального.
2. Були поодинокі випадки, коли в учня не працював ні комп'ютер, ні мобільний через заборону батьків ними користуватися - цим учням потрібен підручник.
3. Батьки звикли, що в учня повинен бути реальний підручник і спочатку з деякою недовірою ставляться до електронних - з часом це проходить.
Висновок:
Переваг більше. Отже, буду практикувати використання електронних підручників і у 2018-2019 році)
Переваг більше. Отже, буду практикувати використання електронних підручників і у 2018-2019 році)
No comments:
Post a Comment