Конфіденційність оцінювання

З 1 вересня 2019 року українську школу очікує конфіденційність в системі оцінювання та багато іншого.
______________________
В минулому навчальному році я вже практикувала у 9 класах неоголошення учням оцінки на уроці для всього загалу.
За письмові роботи, аналіз яких я робила не називаючи прізвища, учні бачили оцінки в зошитах або в електронному варіанті в Google Classroom на своїй сторінці і могли поділитися ними з друзями лише за власним бажанням.
По ходу усних відповідей я робила записи на аркуші, відмічаючи досягнення і помилки учня, які аналізувала разом з учнем особисто під час виконання учнями інших завдань або на перерві. Часто ми разом визначали оцінку за критеріями оцінювання.
_____________________________
З відгуків моїх учнів:
"На уроках англійської мови мені найбільше подобається те, що ми не кажемо оцінки, якщо не хочемо, беремо участь в проекті і вчимося вислуховувати думки кожного."
(Іра Колісніченко)
"На уроках англійської мови мені подобається система оцінювання учнів; цікаві домашні завдання, домашнє читання, проект. Те, що завжди вчитель каже нам бути чемними один до одного і поважати своїх однокласників і друзів."
(Дарія Соскова)
______________________________
На мою думку, перевагою конфіденційності оцінювання є повага до учня, в результаті якої реалізуються здібності кожного учня у його власному темпі, примушуючи його замислитись не над цифрою оцінки, яку він отримав, а над тим, яких зусиль він доклав чи має ще докласти у своєму зростанні, звітуючи сам перед собою в першу чергу.

No comments: