Травень 2016
1. Проведення захисту практики в лінгвістичних класах 10-а,б: "Особливості перекладу англійських пісень на українську мову"
2. Створення англомовних онлайн DeNet Platform учнями 8-10 класів для розміщення матеріалів для обговорення в соціальних мережах Фейсбук і в Контакті.
3. Презентація учнями 8 класів гімназії школярам м. Тінек (США) особистих проектів за темою "Наші річки, наш світ" на форумі IEARN в режимі роботи "учень гімназії - учень школи Тінек" з перенесенням та обговорення на Вікі Тв для подальшої співпраці в наступному навчальному році.
4. Створення учнями 8-в,г класів відео презентації для завершального етапу IEARN проекту "Наші річки, наш світ"
5. Створення учнями 10-а,б класів відео презентації для завершального етапу роботи на міжнародному Екологічному каналі Вікі ТВ
6. Презентація учнями 9 класу електронних англомовних портфоліо як етап підготовки до ДПА
7. Засідання англійського клубу
6. Презентація учнями 9 класу електронних англомовних портфоліо як етап підготовки до ДПА
7. Засідання англійського клубу
Квітень 2016
1. Проведення уроків у 8-10 класах до 400-річчя з дня смерті В.Шекспіра за матеріалами British Council.
2. Співпраця зі школярами м. Тінек (США) в проекті "Наші річки, наш світ" на форумі IEARN в режимі роботи "учень гімназії "Троєщина" - учень школи Тінек"
3. Обговорення теми "Канали Колорадо" з американськими школярами з м. Лафайєт (США) на Екологічному каналі ВікіТВ
Березень 2016
1. Проведення уроку структурованої дискусії в 10 класах на тему: "Чи слід Україні добувати сланцевий газ?"
2.Деліберація теми "Чи слід Україні добувати сланцевий газ?" з американськими школярами м. Лафайєт (США) на Екологічному каналі Вікі ТВ
Лютий 2016
1. Створення і презентація гімназійної ідеї проекту на тему "Риби в ріках" за проектом "Наші ріки, наш світ" (IEARN 2016)
Січень 2016
1. Співпраця зі школою з Пакистану у проекті "Щоденне життя" на пакистанському онлайн каналі Wiki TV (Beaconhouse School System, Steel Town Branch)
2. Створення екологічного каналу Deliberatin in a Democracy на Wiki TV з метою ведення дискусій на спірні теми зі школярами школи Олександра Досета з Колорадо, США.
3. Реєстрація в Learning Circles сітки IEARN на друге півріччя 2015/2016 року.
Title: Our Rivers Our World Learning Circle 1 (Middle/High School) - Teachers
DESCRIPTION
The Our Rivers, Our World Learning Circle encourages students to explore the role their local rivers play in their daily lives. They will learn about the historical and present day uses for the rivers, the river life, and the quality of the water. Students will share their findings through writing, photos and videos that they create throughout the project.
teacheRS
- + Jessie Gorant ----- Teaneck, New Jersey, United StatesEmail: jgorantdoggyteaneckschools.org
Ali Cabello ----- Peru
Alina Preaca ----- Anenii Noi, Moldova
Aniqa Naz Umar ----- Karachi, Pakistan
Cheban Nadezhda ----- Taraclia, Moldova
Cristina Snatinschi ----- Balti, Moldova
Daria Tiuliu ----- Vulcanesti, Moldova
Doina Morari ----- Chisinau, Moldova
Fatemeh Mirkhosravi ----- Tehran, Iran
Juliya Vikhtodenko ----- Kirovograd, Ukraine
Lillian Schiopu ----- Ungheni, Moldova
Nataliya Byzova ----- Kyiv, Ukraine
Olga Morozan ----- Chisinau, Moldova
Zvonka Dalic ----- Tolmin Slovenia
STUDENT AGE LEVELS
12-14 (Middle), 15-18 (Secondary)
DATES
Jan 30 2016 - Jun 04 2016
4. Онлайн навчання на Wiki 313 (DeNet платформі дистанційного навчання) під час карантину.ГРУДЕНЬ 2015
1. Участь в районній олімпіаді з англійської мови як член жюрі.
2. Участь в районному захисті МАН як член жюрі.
3. Дарина Вернигора - 1 місце з англійської мови на районній олімпіаді
4. Сергій Булаківський - 2 місце з англійської мови на районній олімпіаді
Листопад 2015
1. Завершення навчання за курсом Understanding language: learning and teaching Британської Ради та Саутгемптонського університету
2. Залучення учнів 10 класу до програм Open University (Великобританія)
Жовтень 2015
1. Створення учнями серії передач про екскурсії Україною на Вікі ТВ та ведення дискусій з учнями з м. Трілпорт, Франція, та зі школярами з Лафайєта, США.
2. Відвідання та обговорення демонстраційного уроку, організованого представництвом Оксфорд Пресс, за темою "Одна мандрівка - різні мандрівники". Вчитель - Едмунд Дадлі. Підручник - Insight Intermediate
3 Підготовка і проведення засідань англійського клубу у 8-10 класах на останніх уроках чверті.
4. Навчання за програмою OLI "Introduction to Psychology"
4. Навчання за програмою OLI "Introduction to Psychology"
5. Запис і участь в роботі практичного курсу Understanding Language: Learning and Teaching» під час осінніх канікул разом з викладачами Британської ради та співробітниками і студентами університету Саутгемптона.
Вересень 2015
1. Реєстрація в проекті Schools Online Британської Ради "Один день в житті" разом з партнерами зі школи Dubbo college senior з Австралії
2. Підготовка Майстер класу для слухачів курсів післядипломної підготовки інституту ім. Б.Грінченка
3. Отримання Сертифікату по закінченні курсу навчання за онлайн програмою Connecting classrooms: Inter-cultural and global awareness (British Council online)
2. Підготовка Майстер класу для слухачів курсів післядипломної підготовки інституту ім. Б.Грінченка
3. Отримання Сертифікату по закінченні курсу навчання за онлайн програмою Connecting classrooms: Inter-cultural and global awareness (British Council online)
4. Створення українсько-австралійського DeN@t Wiki TV каналу A Day in the Life.
5 Участь у вебінарі Макміллан "Independent Assessment - 2016: how to prepare students for the test
Серпень 2015 року
1. Оновлення англомовного сайту-проекту міжнародного спілкування підлітків "Вікі ТВ"2. Реєстрація в екологічному проекті YouthCaN і створення Вікі ТВ YouthCaN каналу для співпраці зі школярами школи Alexander Dawson School з м Лафайет, США.
3. Реєстрація в проекті PenPal і підготовка платформи для початку роботи з 1 листопада 2015 зі школою з США в режимі: гімназійний учень - американський учень
4. Оновлення гімназійної платформи SchoolsOnline British Council
5.Навчання за онлайн програмою Connecting classrooms: Inter-cultural and global awareness (British Council online)
No comments:
Post a Comment