“Вчитель
- це мозок і мотор навчально-виховного
процесу. Для цього потрібні знання,
досвід і навички роботи з дітьми, а також
постійні творчі пошуки, закоханість у
свою професію і щоденний труд від зорі
до зорі.”
(І.І.Павленко)
1.
Школа
тримається
на вчителеві, на його бажанні плекати
в собі внутрішню потребу до самовдосконалення,
що є першоджерелом
інноваційних технологій в навчально-виховному
процесі, які
виникають з надбань попередніх поколінь
вчителів, з їхніх здобутків в педагогіці,
психології, методиці викладання.
2. Сучасний вчитель
використовує здобутки минулого, виходячи
з реалій та можливостей сьогоднішнього
часу, який став епохою інформаційного
прориву. Обізнаність підлітків у
володінні комп'ютером та іншими сучасними
технологіями спонукає вчителя до
постійного підвищення власного ІТ
рівня.
3. Глобалізація
охоплює процес навчання. Доступними в
Інтернеті стають вебінари для вчителів,
спільні уроки підлітків з різних країн
під керівництвом вчителів. Відеоконференції
та проектні роботи на міжнародному
рівні стають звичайним явищем. Змінюється
роль вчителя в навчанні, яка не обмежується
традиційною роботою в урочні години.
4.
Технологія мультисенсорного навчання,
що передбачає створення та функціонування
під керівництвом вчителя віртуального
англомовного середовища, в якому задіяні
всі органи сприйняття та поширення
інформації, розширила можливості
підвищення рівня володіння мовою завдяки
використанню Інтернет з його
мультисенсорно-медійними Вікі
майданчиками/платформами та практичним
використанням англійської мови, виходячи
за межі традиційного “клас-підручники-вчитель”
навчання. Англомовне особистісно
орієнтоване динамічне інтерактивне
Інтернет середовище здатне викликати
невимушений інтерес в
учнів,
стати
джерелом
вражень, асоціацій та повторень і в
результаті, будучи вміло поєднане
вчителем з традиційними засобами
навчання, занести вивчений матеріал у
довготривалу пам'ять.
5. З використанням
мережі Інтернет зростає мотивація учнів
у вивченні англійської мови, оскільки
з'являються можливості реального
спілкування підлітків, обміну досвідом.
6.
Що потрібно для успішного використання
мережі Інтернет у вивченні англійської
мови? – Для початку один комп'ютер у
класі, проектор, екран, а також комп'ютер
з підключенням до Інтернету
в учня
вдома.
7.
Чи замінять нові Інтернет технології
вчителя у майбутньому? - Ні. Жодна машина
не замінить людський фактор живого
спілкування. Але роль вчителя мінятиметься.
Вчитель
і учень все більше будуть співпрацювати,
вчитель буде допомагати учням вчитися
так, щоб учні знали, як самостійно
рухатись у певному напряку власного
вдосконалення, як при цьому уникнути
загроз, які може містити мережа Інтернет
у вигляді залежності від онлайн ігр чи
проблем зі здоров'ям
через малорухомий спосіб життя, а також
навчати учнів безпеки перебування в
мережі інтернет.
8.Чи
можемо ми сьогодні відмовитись залучати
учнів до використання мережі
Інтернет, зважаючи на можливий негативний
вплив на здоров'я, загрозу психологічного
впливу Інтернету на підлітків і т.д.? -
На мою думку, ні.
Якщо сьогодні припинити використання
можливостей Інтернету у вивченні
англійської мови, завтра ми відстанемо
від інших країн.
Підлітки ж знайдуть в Інтернеті альтернативу, яка може бути далекою від прийнятної для навчання.
Підлітки ж знайдуть в Інтернеті альтернативу, яка може бути далекою від прийнятної для навчання.
No comments:
Post a Comment