Висновки

Вчитель - це мозок і мотор навчально-виховного процесу. Для цього потрібні знання, досвід і навички роботи з дітьми, а також постійні творчі пошуки, закоханість у свою професію і щоденний труд від зорі до зорі.”
(І.І.Павленко)

1. Школа тримається на вчителеві, на його бажанні плекати в собі внутрішню потребу до самовдосконалення, що є першоджерелом інноваційних технологій в навчально-виховному процесі, які виникають з надбань попередніх поколінь вчителів, з їхніх здобутків в педагогіці, психології, методиці викладання.
2. Сучасний вчитель використовує здобутки минулого, виходячи з реалій та можливостей сьогоднішнього часу, який став епохою інформаційного прориву. Обізнаність підлітків у володінні комп'ютером та іншими сучасними технологіями спонукає вчителя до постійного підвищення власного ІТ рівня.
3. Глобалізація охоплює процес навчання. Доступними в Інтернеті стають вебінари для вчителів, спільні уроки підлітків з різних країн під керівництвом вчителів. Відеоконференції та проектні роботи на міжнародному рівні стають звичайним явищем. Змінюється роль вчителя в навчанні, яка не обмежується традиційною роботою в урочні години.
4. Технологія мультисенсорного навчання, що передбачає створення та функціонування під керівництвом вчителя віртуального англомовного середовища, в якому задіяні всі органи сприйняття та поширення інформації, розширила можливості підвищення рівня володіння мовою завдяки використанню Інтернет з його мультисенсорно-медійними Вікі майданчиками/платформами та практичним використанням англійської мови, виходячи за межі традиційного “клас-підручники-вчитель” навчання. Англомовне особистісно орієнтоване динамічне інтерактивне Інтернет середовище здатне викликати невимушений інтерес в учнів, стати джерелом вражень, асоціацій та повторень і в результаті, будучи вміло поєднане вчителем з традиційними засобами навчання, занести вивчений матеріал у довготривалу пам'ять.
5. З використанням мережі Інтернет зростає мотивація учнів у вивченні англійської мови, оскільки з'являються можливості реального спілкування підлітків, обміну досвідом.
6. Що потрібно для успішного використання мережі Інтернет у вивченні англійської мови? – Для початку один комп'ютер у класі, проектор, екран, а також комп'ютер з підключенням до Інтернету в учня вдома.
7. Чи замінять нові Інтернет технології вчителя у майбутньому? - Ні. Жодна машина не замінить людський фактор живого спілкування. Але роль вчителя мінятиметься. Вчитель і учень все більше будуть співпрацювати, вчитель буде допомагати учням вчитися так, щоб учні знали, як самостійно рухатись у певному напряку власного вдосконалення, як при цьому уникнути загроз, які може містити мережа Інтернет у вигляді залежності від онлайн ігр чи проблем зі здоров'ям через малорухомий спосіб життя, а також навчати учнів безпеки перебування в мережі інтернет.

8.Чи можемо ми сьогодні відмовитись залучати учнів до використання мережі Інтернет, зважаючи на можливий негативний вплив на здоров'я, загрозу психологічного впливу Інтернету на підлітків і т.д.? - На мою думку, ні. Якщо сьогодні припинити використання можливостей Інтернету у вивченні англійської мови, завтра ми відстанемо від інших країн.
Підлітки ж знайдуть в
Інтернеті альтернативу, яка може бути далекою від прийнятної для навчання.

No comments: